Bella & Smulan

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av bellaochsmulan - 10 maj 2010 13:57

Jag lyckades göra år hundradets miss i Lördags morse.....

Jag lägger alltid min mobil telefon på en hylla ovanför sängen ! Ja ni kan ju tänka er vad som hände, jag skulle ta ner den för att kolla vad klockan var och jag vet inte hur jag lykckades med att tappa den. Den landade med ett duns en centimeter nedanför ögat   Det gjorde jätte ont, jag var öm hela dagen men det blev ingen blåklocka som tur var. Klantiga mig


Av bellaochsmulan - 10 maj 2010 13:46

  

Så här gott gottar smulan ner sig så fort husse sätter dig i soffan, men hon tycket att matte störde lite när jag tog ett kort.

Av bellaochsmulan - 10 maj 2010 13:30

  

Så har vacker var solnedgången i fredags kväll.


    

Efter en stund så såg det ut som hela himmelen bran.   


Trots vädret som var i lördags så lyckades det bli åter en ny solnedgång.

Jag tror fakiskt att solnedgångar är det vackraste natur fenomen som finns och dom är unika för varje dag.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards