Bella & Smulan

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Det var länge sedan nu

Av bellaochsmulan - 30 oktober 2010 18:13

Det har hänt en hel del men jag har inte hunnit att skriva om det. Vi har gått klart valp kursen och det är jätte tråkigt att den är slut men ändå rätt skönt. Det har varit mycket kallt coh regning de senaste gångerna. Så nu har vi någont att se fram emot kurserna till våren. Då blir det fortsätting av något slag, vi har inte bestämt oss villken ännu.

 

Så här trött är man dagen efter en valp kurs. Det var en Bella som inte ville gå upp. Så Wilma bar ut Bella i täcket till frukost bordet. Det var någon som tycket att det var jätte jätte gott att mysa i täcket vid bordet.


      

Så här glad blir man när man vår leka med värdens störrsta gosse djur, grrr jag skall nog bita den i nosen och se om den vill leka med mig   


   

   

Här sitter lill matte och Bella och tar det lungt efter att kommit upp till toppen av berget


  

Var tog lill matte ivägen, nä jag får nog sticka efter och kolla. 


  

Nä här kan jag inte sitta längre, det finns ju massor av saker att undersöka.      


 

Så här härlig utsikt var det när vi hade nått vårat mål.



 

Här är Bella i grävare tagen, det är det bästa som finns när vi är i skogen att hitta någont kul ställe att gräva.

                            

Så här ser man har fullt upp att gräva.


Här är från en promenad runt Kungälvs fästning, det är jätte mysig tur att gå runt.

    

Dessa söta små får mötte vi på turen runt fästningen. Bella tycket dom var lite läskiga men var ändå nyfikana på dom.     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bellaochsmulan - 1 april 2016 16:51


Så skönt !! ?????? är här. Vi njuter.

Av bellaochsmulan - 28 mars 2016 19:27


Idag så har vi varit och gjort Göteborg osäkert. Vi har varit på lång promenad i Göteborg. Jätte bra social träning för Bella och Lexie. Vi fick fylla på vår energi på brogyllen. Det var jätte mysigt att vi alla fick komma in och fika. Vovarna fick v...

Av bellaochsmulan - 23 januari 2016 20:19


Så här gott ligger man i soffan och myser.

Av bellaochsmulan - 22 december 2015 22:50


Så här myser vi i soffan. Det är gött att ligga nära.

Av bellaochsmulan - 3 juli 2015 18:04

imorgon så blir Lexie 10 veckor tiden har gått så fort. Jag har kommit fram till att Lexie är fransk istället dansk för hon älskar att äta SNIGLAR!! Detta märkte jag redan första dagen hon äter alla sorters sniglar vilket matte måste ta ur munnen på...

Ovido - Quiz & Flashcards