Bella & Smulan

Alla inlägg under december 2010

Av bellaochsmulan - 31 december 2010 16:35

                             


                                           Gott nytt år

                                         och godfortsätting

                                      önskar Bella med familj



Av bellaochsmulan - 29 december 2010 21:12

Brr nu är det inte roligt att gå ut   Jag brukat tycka att det är jätte skönt och härligt att gå ut på promenadern med mattarna och husse men idag..... var det inte roligt. Både matte och jag fryste jätte mycket så det blev den kortaste promenad vi har tagit någon sin. Vi frös jätte mycket     när vi kom in så tittade matte på termometen -18 grader brrr. Inte konstigt att vi frös. Så nu myser vi inne i goa värmen.   

Av bellaochsmulan - 26 december 2010 22:38

Idag så har jag har jag fått en rolig överakning, jag har fått träffa min bror, Lotus som har flyttat till kungälv. Det är jätte jätte kul. Så jag tog en promenad och hälsade på honom. Han var lika busig som jag kommer ihåg homom från när vi var små.   

  

Lill matte skulle visa hur duktig jag var på sitt, när Lotus hörde vad lill matte sa så gjorde han oxå som hon sa hi hi. Vi är ett par lydiga syskon. Gissa om dom skrattade åt oss.  

Se så fina vi är. Lotus till vänster och Bella till höger.

    

Här är vi ute och springer i snön. Det är jätte kul. Vi sprang och hade jätte kul med våra lill mattar. Det var inte sista gången vi gjorde det kan jag säga för så kul som vi hade.   När jag kom hem efter promenaden så fick jag ett glädjes fnatt och sprang och busade ett tag sedan tog jag mitt ben och la mig och myste lite men inte länge för jag var helt slut.  

Av bellaochsmulan - 26 december 2010 22:03

Nu var det ett tag sedan, men vi mår bra och det har hänt jätte mycket. Roligt.

Jag har haft en underbar jul, har varit hos firan julen hos Sessan och hennes matte och husse (Min mattes syster) Vi hade det jätte mysigt fast tomten som kom var lite läskig fast det var någont med honom   .  

    


  

Så är fin var jag på jul afton.


Ovido - Quiz & Flashcards