Bella & Smulan

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Bella och Lotus

Av bellaochsmulan - 26 december 2010 22:38

Idag så har jag har jag fått en rolig överakning, jag har fått träffa min bror, Lotus som har flyttat till kungälv. Det är jätte jätte kul. Så jag tog en promenad och hälsade på honom. Han var lika busig som jag kommer ihåg homom från när vi var små.   

  

Lill matte skulle visa hur duktig jag var på sitt, när Lotus hörde vad lill matte sa så gjorde han oxå som hon sa hi hi. Vi är ett par lydiga syskon. Gissa om dom skrattade åt oss.  

Se så fina vi är. Lotus till vänster och Bella till höger.

    

Här är vi ute och springer i snön. Det är jätte kul. Vi sprang och hade jätte kul med våra lill mattar. Det var inte sista gången vi gjorde det kan jag säga för så kul som vi hade.   När jag kom hem efter promenaden så fick jag ett glädjes fnatt och sprang och busade ett tag sedan tog jag mitt ben och la mig och myste lite men inte länge för jag var helt slut.  

 
 
Lotus

Lotus

26 december 2010 23:52

Åå vad kul vi hade! längtar redan till nästa gång vi träffas! Blöta pussar

http://www.loootus.blogg.se

 
Yohanna

Yohanna

27 december 2010 22:00

Vad söta (och syskonlika) de är, och duktiga! =) Låter som om ni hade jättetrevligt ihop, kul att ha brorsan i samma ort. =)

http://yohannasblogg.y-flocken.se

 
Ewa

Ewa

29 december 2010 19:46

Hej och god fortsättning!

Ser att du haft riktigt kul med Lotus - vad roligt att ni bor så nära varandra så att du har någon att leka med! Hoppas du får en lugn och skön nyårsafton utan smällare, för de kan vara riktigt otäcka om de kommer vinande runt tassarna. :-)

Stor kram från kennelmatte, mamma Hallon, Humla och Leia (som bor hos oss nu när hennes familj är i Västindien) - hälsa hela din familj ett Gott Nytt År!

http://www.sokarens.se

 
Lotta

Lotta

30 december 2010 20:25

Hihi vilka sötnosar :)

http://attol.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bellaochsmulan - 1 april 2016 16:51


Så skönt !! ?????? är här. Vi njuter.

Av bellaochsmulan - 28 mars 2016 19:27


Idag så har vi varit och gjort Göteborg osäkert. Vi har varit på lång promenad i Göteborg. Jätte bra social träning för Bella och Lexie. Vi fick fylla på vår energi på brogyllen. Det var jätte mysigt att vi alla fick komma in och fika. Vovarna fick v...

Av bellaochsmulan - 23 januari 2016 20:19


Så här gott ligger man i soffan och myser.

Av bellaochsmulan - 22 december 2015 22:50


Så här myser vi i soffan. Det är gött att ligga nära.

Av bellaochsmulan - 3 juli 2015 18:04

imorgon så blir Lexie 10 veckor tiden har gått så fort. Jag har kommit fram till att Lexie är fransk istället dansk för hon älskar att äta SNIGLAR!! Detta märkte jag redan första dagen hon äter alla sorters sniglar vilket matte måste ta ur munnen på...

Ovido - Quiz & Flashcards