Bella & Smulan

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av bellaochsmulan - 20 mars 2011 20:06

Bella 1 år

Här med sin 1 års tårta.


Kl 15:10

Fast den åt lill matte upp, jag fick en falukorvs bit i stället.

  Här hjälpte Husse och Lill matte mig att blåsa ut ljuset.


Här är jag med mitt super goda öra som jag fick.

Det har jag gömt på ett säkert ställe   (Matte hittade det i tvätt korgen) 

På efter middagen så gick vi och grattade Brossan, han var lika busig som vanligt.

Efter det så gick jag och Mattarna ut på en härlig promenad.

Nu så slappar jag med Lill matte och laddar inför morgon dagen.

Av bellaochsmulan - 20 mars 2011 10:43

Hurra hurra idag fyller våran Prinsessa "Bella"

                                                  
   1 År


                                                 

                                                            

                                                                  

                                                             

                                                     

                                                     


Dagen började med liten sov morgon, det gillade Bella. Bella fick ett gris öra i pressent, hon blev jätte glad och började genast med sina gris öron ritualer "Gömma öra".

  

Bella skickar nospussar till alla sina jubilerande syskon.



Skapa flashcards