Bella & Smulan

Alla inlägg under november 2011

Av bellaochsmulan - 20 november 2011 18:34

Hej Bella här.  

Det var ett tag sedan.

Det har hänt mycket och jag har haft det så skönt och roligt.

Sommaren har varit jätte skön, vi har varit nere i Frillesås och haft det så skönt.


Vi har varit på utställning i Backamo, det var jätte roligt. Vi var 3 stycken från B-kullen och Mamma Hallon oxå.

Myran, Lotus och jag var där. Alla fick jätte bra bedömningar fast mamma Hallon fick bäst. Hon blev svensk utställnings champion. Jätte häftigt. Grattis Hallon.


 



Under hösten så har jag gått på agility kurs med stor och lill matte. Det har varit grymt kul. Jag bara älskar att träna agiligy.


   

Det var jätte skoj med kursen synd bara att det gick så fort,jag fick jätte fina lov ord om att jag kunde lyckas bra i agilyty. Så nu ser jag fram tills våren då vi skall gå fortsättnings kursen. Så vi får försöka att åka till klubben och träna så fort vi får möjlighet.


Mina mattar var funktionärer på en agiligy tävling som vi hade på klubben. Dom sa att det var jätte kul. Blev faktiskt lite avundsjuk men dom sa att om det har gått bra på kursen så kanske jag kan få göra min tävlings debut där nästa år.

Så nu har vi någont att träna till.

 



Har varit på många härlig promenader med Husse.

 


Sprungit i skogen, det är så härligt att springa lös i skogen. Yippi här kommer jag. 

 


Här sitter jag fint och poserar.  

 


Här är jag med min underbara lill matte. 

 


Nä nu skall jag mysa upp mig i soffan med min husse och mina mattar. Det är så gott.

  




Skapa flashcards