Bella & Smulan

Alla inlägg under november 2013

Av bellaochsmulan - 17 november 2013 14:58

Jag har tränat med bella länge nu och detta är våran andra tävling men våran första i ett ridhus så det var lite läskigt för Bella. vi blev diskade men jag är jätte nöjd ändå för att hon gjorde det även om hon blev lite bussig.
 

Av bellaochsmulan - 17 november 2013 14:19

Bella älskar att mysa

 


        


Bella gömmer sina grisöron överallt och hon vaktar dom svårt.

         

Av bellaochsmulan - 17 november 2013 13:58













Här kommer lite hoppiga bilder på Bella som togs i sommras.


           


Jag glömde nästan vi var med på My dog i Dansk-Svenskgårdshunds rasmonter. Här kommer en bild på oss.

 

Av bellaochsmulan - 17 november 2013 13:28

Här kommer flera bilder.


Vi har varit på gårdisträff, här kommer någera bilder.


     

Min pinne

     

Bella invigde våren våren i frillesås.

           


Av bellaochsmulan - 17 november 2013 12:48

Hej vet att vi inte har varit så aktiva, men här kommer bilder på mig från detta året.


Året började med att hon hittade en stor stock, men inget är för stort för Bella.

   

   


På vårat favorit ställe att gå ,hittade Bella hal is. Hon var som Bambi på hal is.

 

Men tillslut kom hon på hur man gjorde.

   
       







Ovido - Quiz & Flashcards