Bella & Smulan

Direktlänk till inlägg 17 november 2013

Bella och Wilma agility tävlig

Av bellaochsmulan - 17 november 2013 14:58

Jag har tränat med bella länge nu och detta är våran andra tävling men våran första i ett ridhus så det var lite läskigt för Bella. vi blev diskade men jag är jätte nöjd ändå för att hon gjorde det även om hon blev lite bussig.
 

 
 
Yohanna

Yohanna

17 november 2013 21:19

Hi, hi, vad lik hon var Bellis i kroppsspråket när hon blev busig!! Såg ju superfint ut slutet där i alla fall, och som du säger så är hon ju nu en erfarenhet rikare igen. Guld värt. Kram på er!

http://www.y-flocken.se

bellaochsmulan

18 november 2013 07:56

Tack Yohanna, Hon är lite busig men jag är så stolt att hon gjorde det sista så bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bellaochsmulan - 1 april 2016 16:51


Så skönt !! ?????? är här. Vi njuter.

Av bellaochsmulan - 28 mars 2016 19:27


Idag så har vi varit och gjort Göteborg osäkert. Vi har varit på lång promenad i Göteborg. Jätte bra social träning för Bella och Lexie. Vi fick fylla på vår energi på brogyllen. Det var jätte mysigt att vi alla fick komma in och fika. Vovarna fick v...

Av bellaochsmulan - 23 januari 2016 20:19


Så här gott ligger man i soffan och myser.

Av bellaochsmulan - 22 december 2015 22:50


Så här myser vi i soffan. Det är gött att ligga nära.

Av bellaochsmulan - 3 juli 2015 18:04

imorgon så blir Lexie 10 veckor tiden har gått så fort. Jag har kommit fram till att Lexie är fransk istället dansk för hon älskar att äta SNIGLAR!! Detta märkte jag redan första dagen hon äter alla sorters sniglar vilket matte måste ta ur munnen på...

Ovido - Quiz & Flashcards